onsdag 18 september 2013

Wix twitter till BOS

Här är ett svar på från wix (hemsidessajten där jag byggt mina hemsidor på) när jag twittrade till dom!! :-) Jag var UNIK i mitt arbete ;-) :-) enligt dom.

   
Bo S,
Wix.com svarade på din tweet!
 


Bo S @BOS_Gothenburg
Fler tweetar
Bo S @BOS_Gothenburg
@Wix Great site for great people! - 16 sep
Wix.com @Wix
@BOS_Gothenburg Your works are really unique. Thanks for posting.
17 sep 13 3:44 em



Svara till @Wix
Retweeta Favoritmarkera



Glömt ditt Twitterlösenord? Få instruktioner om hur du återställer det.
Du kan också avprenumerera på dessa e-postmeddelanden eller ändra dina notisinställningar. Behöver duhjälp?
Om du har fått detta meddelande av misstag och om du inte har registrerat dig på Twitter, klicka på inte mitt konto.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar